close
loader
  • Bekijk extra vermogen
Bekijk extra vermogen

Volkswagen Passat 2.0 TDI CR 143 pk B6 (20.. Ervaring

Haantjes



Enkele maanden geleden liet ik mijn Passat Variant 2.0 TDi tunen omdat het de auto zuiniger zou maken. Toen ik de auto ophaalde, reed ik 20 km op de snelweg met cruse-control 105 km p/u en haalde een verbruik (volgens de boordcomputer) van 1 op 33! Een rit via Duitsland en Frankrijk naar de Middellandse Zee en terug gaf een gemiddeld verbruik van 1 op 20, waarbij ik in Duitsland gemiddeld 140 km p/u reed en in Frankrijk 130 km p/u. Uitermate zuinig dus en ik ben zeer tevreden. Ik gebruik wel altijd de cruse-control en schakel snel over Hoewel het tunen vooral bedoeld was om zuiniger te rijden, heb ik natuurlijk ook even gekeken op er extra kracht in de motor zat. Wat een belevenis. Op bergweggetjes even inhalen, met de caravan een helling op; allemaal stukken beter geworden. En dat was al niet slecht. Kortom, de investering meer dan waard.


Bekijk de specificaties van de Volkswagen Passat 2.0 TDI CR 143 pk B6 (2005-2010)

Volkswagen Passat 2.0 TDI CR 143 pk B6 (2005-2010) Rijervaringen

Rienstra Volkswagen Passat 2.0 TDI CR 143 pk B6 (2005-2010)
Een kleine 2 jaar geleden hebben we onze Passat 2.0 TDI commonrail laten... Lees meer

Chiptuning Methodes

Chiptuning Methodes

Welke Tuning?

Tuning
Tuning

Social Media